سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 


درباره نویسنده
تفویض اختیار در مدیریت - کتاب و نرم افزار موبایل کلیه تخصص ها
مدیر وبلاگ : ارشیا دکامی[2]
نویسندگان وبلاگ :
ارشیا دکامی (@)[3]


آی دی نویسنده
تماس با نویسنده


عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
تفویض اختیار در مدیریت - کتاب و نرم افزار موبایل کلیه تخصص ها

آمار بازدید
بازدید کل :6347
بازدید امروز : 0
 RSS 

 

تفویض اختیار در مدیریت

تفویض اختیار به کارکنان ، مهارتی مدیریتی است که تاکنون کمتر از سایر مهارتهای مدیران مورد توجه قرار گرفته است. علت شکست بیشتر مدیران ایرانی این است که نتوانسته اند به خوبی از مهارت تفویض اختیار استفاده کنند و همیشه درگیر و شلوغ بوده اند.
مدیران اگر وقت کافی داشته باشند می توانند وظایف مدیریتی را به خوبی انجام دهند. یعنی تا زمانی که تا حد امکان وظایف و مسئولیت ها را واگذار نکنید وقت اضافی برای مدیریت را نخواهید داشت.

مهارت تفویض اختیار در مدیریت ، بیشتر از مهارت دیگری می تواند بیشترین تاثیر و تفاوت را در ثمر بخش بودن کار شما داشته باشد. در ایران مدیران کمی دیده ام که به تفویض اختیار به کارکنان توجه نشان دهند، به همین دلیل اغلب درگیر جزییات می شوند و وقت و زمان خود را صرف کارهایی می کنند که افراد زیر مجموعه آنها می توانند به خوبی آن کارها را انجام دهند.

با تفویض اختیار به کارکنان قادر خواهید بود دامنه کاری خود را از کارهایی که میتوانید انجام دهید به کارهایی که می توانید مدیریت و کنترل کنید گسترش دهید.
با تفویض اختیار به کارکنان ، نتایجی که به دست می آورید بیشتر از هر عامل دیگری تعیین کننده درآمد، موقعیت شغلی و رضایت مندی فردی شما از شغلتان است.

ادامه مطلب

 

وقت و زمان یک مدیر فقط باید صرف کارهایی شود که فقط و فقط توسط خودش قابل انجام است.



نویسنده : ارشیا دکامی » ساعت 1:2 عصر روز جمعه 98 فروردین 30